Kinga Gibadło- Dyrektor Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Zabierzowie o 2020 roku, z wykształcenia pedagog- neurologopeda, nauczyciel edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej. Doświadczenie zawodowe zdobywała pracując z dziećmi o szerokim spektrum zaburzeń językowych. Przygodę z logopedią rozpoczęła przeszło 10 lat temu ukończywszy studia na kierunku logopedia a później zdobywając dyplom neurologopedy. W codziennej pracy zawodowej doskonali swój warsztat pracy poprzez systematyczne prowadzenie terapii logopedycznych, diagnoz oraz grupy wsparcia dla logopedów. W związku z potrzebą rozwijania swoich kompetencji systematycznie uczestniczy w wielu formach doskonalenia zawodowego, konferencjach warsztatach oraz kursach. Ukończyła ich blisko ponad sto. Ukończyła wyższe studia magisterskie na kierunku pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna, certyfikowany mediator szkolny.
W kręgu zainteresowań praca z dziećmi z zaburzeniami językowymi o typie Afazji, ORM, praca nad poprawna wymową i trudnościami artykulacyjnymi, praca z dziećmi ze spektrum autyzmu i niepełnosprawnościami intelektualnymi. Pełni funkcję przewodniczącej Gminnej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych w Zabierzowie.
Wybrane ukończone ważniejsze kursy i szkolenia:
• „Logopedyczny przesiew do diagnozy dzieci w wieku od 2 -6 r.ż”
• „Wykorzystanie technik Terapii Akceptacji i zaangażowania oraz kontekstualnych nauk o zachowaniu się w pracy z dziećmi i młodzieżą”
• „Wykorzystanie kontekstualnych nauk o zachowaniu w podnoszeniu poziomu dobrostanu psychicznego osób uczących się i pracujących w szkole z elementami superwizji edukacyjnej”
• „Szkoła to My- wspólnie zadbajmy o zdrowie psychiczne dzieci i młodzieży”- Konferencja naukowa „ Ty decydujesz jak reagujesz”
• Konferencja naukowa „IV giełda Programów profilaktycznych
• „Wczesna profilaktyka – program CUKIERKI”
• Profilaktyka przemocy ( ze szczególnym uwzględnieniem cyberprzemocy), zachowań ryzykownych oraz uzależnień behawioralnych
• „Przeciwdziałanie przemocy domowej- najnowsze zmiany. Agresja i przemoc. Cykl przemocy i osobowość skłonna do przemocy. Hejt i cyberprzemoc i mowa nienawiści. Rola i zadania GKRPA”
• „Przeciwdziałanie przemocy domowej i procedura Niebieskiej Karty- nowelizacja Kodeksu Rodzinnego – Standardy Ochrony Małoletnich”
• Praca z wartościami nastolatkówo jako skuteczna forma profilaktyki uzależnień i zachowań ryzykownych”
• Terapia karmienia- strategia postępowania terapeutycznego”
• Certyfikat –„ Karta Oceny Rozwoju Psychoruchowego”-KORP do diagnozy od 1 miesiąca do 9 r. ż.
• Konferencja” Alkoholizm - Styl życia czy choroba”
• Certyfikat- „Karta Oceny Logopedycznej Dziecka”- KOLD do diagnozy dzieci w wieku od 1. miesiąca do 9 r.ż.
• „Uwaga ! Uczeń w depresji”
• „Zmiany w ustawie o wspieraniu i resocjalizacji nieletnich oraz najnowsze formy profilaktyki w świetle najnowszych zagrożeń społecznych. Profilaktyka używania substancji psychoaktywnych przez dzieci i młodzież jako zadanie własne gmin i miast”
• Certyfikat- „Mediator szkolny”
• „Niedokształcenie mowy o typie afazji- diagnoza . Współpraca poradni z placówkami oświatowymi”
• „Diagnoza i terapia logopedyczna w kontekście zakłóceń neurorozwojowych i zaburzeń neurologicznych”
• „Nowości Ustawa z dnia 09 marca 2023r. o zmianie ustawy o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie oraz niektórych innych ustaw…”
• Certyfikat-„ Fantastyczne możliwości” -program profilaktyczny
• Zaświadczenie o ukończeniu formy doskonalenia zawodowego z zakresu wykorzystania baterii diagnostycznej służącej do oceny poznawczej (KAPP)
• Certyfikat- „Ocena rozwoju sensorycznego dziecka w wieku przedszkolnym”
• „Współpraca służb w kontekście najnowszych zmian prawnych w zakresie przeciwdziałania uzależnieniom oraz przemocy w tym uzależnienia behawioralne…”
• „Osoba dorosłą z FASD – specyfika i postępowanie”
• Certyfikat- „Szkoła dla Rodziców cz.I -Jak mówić , żeby dzieci nas słuchały. Jak słuchać, żeby dzieci do nas mówiły”
• „Sprawozdanie z nadzoru pedagogicznego dla Poradni Psychologcizno-Pedagogicznej oraz podsumowanie roku szkolnego 21/22”
• „Jak wspiera i pracować z dziećmi z młodzieżą z Ukrainy w polskich szkołach i placówkach”
• „Profilaktyka uzależnień behawioralnych i zachowań ryzykownych prezentowanych w sieci wśród dzieci i młodzieży”
• „System informacji oświatowej – odpowiedzialność obowiązki Dyrektora..”
• „Zdrowie psychiczne dzieci i młodzieży”
• „W pływ najnowszych zmian legislacyjnych, regulacji prawnych i bieżących praktyk na działania profilaktyczne, terapeutyczne i interwencyjne – podejście teoretyczne oraz praktyczne”
• „Jak wspierać poczucie własnej wartości dziecka”
• Certyfikat” Domowi detektywi”- rekomendowany program profilaktyczny
• „Procedura Niebieskiej Karty w oświacie”
• „Autyzm- pedagogika i medycyna ręka w rękę”
• „Rozwijanie czynników chroniących u dzieci z rodzin dysfunkcyjnych jako profilaktyka uzależnień”
• „Skuteczne strategie radzenia sobie z trudnymi klasami i trudnymi zachowaniami uczniów”
• „jestem więc myślę” -konferencja naukowa
• „Kurs kierowników wycieczek szkolnych”
• „Terapia sygmatyzmu miedzyzębowego. Strategie wg. Robyn Merkel Walsh oraz inne wybrane metody terapii”
• „Uczeń z dysleksją w praktyce szkolnej”
• „Trening Umiejętności Społecznych TUS dzieci i młodzieży z Zespołęm Aspergera, zaburzeniami ADHD, Niedostosowanych społecznie”
• „Przeciwdziałania zachowaniom agresywnym uczniów”
• „Sposoby rozpoznawania potrzeb i możliwości ucznia”
• „Dziecięce problemy laryngologiczne w praktyce terapeutycznej”
• „Dziecko z Zespołęm Aspergera w edukacji przedszkolnej „
• „Identyfikacja symptomów krzywdzenia dzieci”
• „Bezpieczny rozwój dziecka w szkole. Wspieranie dziecka młodszego ..”
• „Sześciolatek w 1 klasie „
• „Logopedia w praktyce nauczycieli”
• „Jak rozwijać twórcze myślenie u uczniów w edukacji wczesnoszkolnej z wykorzystaniem programu – Twórczo odkrywam świat -opracowanego w ramach projektu DIAMENT
• „Jak wspierać wszechstronny rozwój dziecka „
• „Zmiany w oświacie potrzeby edukacyjne współczesnego ucznia”
• „Praca z dzieckiem z autyzmem w szkole i przedszkolu”
• Certyfikat- „Logopedia na wesoło”
• „Jak pracować z dziećmi o różnych potrzebach edukacyjnych”
• „Na dobry start przygotowanie do szkoły”
• „Nauczyciel -pedagog ikreator”
• „Powstrzymaj przemoc- warsztaty z zakresu przeciwdziałania przemocy w rodzinie”
• „Doskonalenie zawodowe nauczycieli w dziennie wykorzystania technoligii informacyjnej”
Przyjmowanie wniosków na zespół orzekający na rok szkolny 2024/2025:
Wrzesień- 18.09.2024 Zespół Orzekający
Przyjmowanie wniosków
09.09.2024 14.30-18.00
11.09.2024 14.30-18.00
Październik 16.10.2024 Zespół orzekający
Przyjmowanie wniosków
07.10.2024 16.00-18.00
09.10.2024 16.00-18.00
Listopad 13.11.2024 Zespół orzekający
Przyjmowanie wniosków
06.11.2024 14.30-18.00
Grudzień 11.12.2024 Zespół orzekający
Przyjmowanie wniosków
04.12.2024 14.30-18.00
Styczeń 15.01.2025 Zespół orzekający
Przyjmowanie wniosków
08.01.2025 14.30-18.00
Luty 12.02.2025 Zespół orzekający
Przyjmowanie wniosków
05.02.2025 14.30-18.00
Marzec 12.03.2025 Zespół orzekający
Przyjmowanie wniosków
05.03.2025 14.30-18.00
Kwiecień 09.04.2025 Zespół orzekający
Przyjmowanie wniosków
31.03.2025 14.30-18.00
02.04.2025 14.30-16.00
Maj 14.05.2025 Zespół orzekający
Przyjmowanie wniosków
05.05.2025 14.30-18.00
07.05.2025 14.30-18.00
Czerwiec 11.06.2025 Zespół orzekający
Przyjmowanie wniosków
02.06.2025 14.30-18.00
04.06.2025 14.30-18.00
Lipiec 02.07.2025 Zespół orzekający
Przyjmowanie wniosków
23.06.2025 14.30-18.00
25.06.2025 14.30-18.00
Sierpień 20.08.2025 Zespół orzekający
Przyjmowanie wniosków
11.08.2025 08.00-14.00
13.08.2025 14.30-18.00
Dokumenty na Zespół Orzekający są przyjmowane
-przez Drektora Poradni w wyznaczonych terminach,
-przez pracowników merytorycznych obecnych w poradni,
-przez skrzynkę podawczą ePUAP (ścieżka dostępu: Strona główna>Najnowsze usługi>Pismo ogólne do podmiotu publicznego).
Godziny pracy administracyjnej i przyjmowania stron:
Poniedziałek 14.00- 18.00 godziny pracy administracyjnej i przyjmowanie stron
Wtorek 12.00- 14.00 godziny pracy administracyjnej i przyjmowanie stron
Środa 14.00-18.00 - godziny pracy administracyjnej i przyjmowanie stron
Czwartek 10.00-12.00 - godziny pracy administracyjnej
Godziny dydaktyczne:
Wtorek 9.00-12.00 - godziny dydaktyczne
Czwartek 8.00-10.00 - godziny dydaktyczne
Piątek 9.00-12.00 - godziny dydaktyczne
adres mailowy: dyrektor@poradnia.zabierzow.org.pl