Paulina Rozmus

Wykształcenie:

  • Uniwersytet Pedagogiczny im. KEN w Krakowie (studia licencjackie na kierunku Filologia polska, specjalność: nauczycielstwo z logopedią; 2011 r.)
  • Uniwersytet Pedagogiczny im. KEN w Krakowie (studia magisterskie na kierunku Filologia polska, specjalność: logopedia; 2013 r.)
  • Uniwersytet Pedagogiczny im. KEN w Krakowie (studia podyplomowe na kierunku: Pedagogika opiekuńczo-wychowawcza, diagnoza i terapia pedagogiczna)
  • Krakowska Akademia im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego (studia podyplomowe na kierunku: Neurologopedia z elementami tyflologopedii )

Dokształcanie:

  • III Ogólnopolska Naukowa Konferencja Logopedyczna: „Nowa Logopedia – diagnoza różnicowa zaburzeń komunikacji językowej”
  • warsztaty: „Diagnoza i terapia wad wymowy”
  • Międzynarodowa Konferencja Logopedyczna pt. „Zaburzenia płynności mowy – teoria i praktyka”
  • II Ogólnopolska Konferencja Logopedyczna „Skuteczne narzędzia i metody terapeutyczne w pracy nad zaburzeniami mowy u dzieci i młodzieży”
  • warsztaty: „Zaburzenia karmienia. Diagnoza neurologopedyczna”
  • warsztaty: „Stymulacja, terapia, nauka. Rozwijanie funkcji poznawczych u dzieci w wieku od 1 r.ż. do 6 r.ż.”
  • warsztaty: „Ćwiczenia funkcji słuchowych − rozwojowe programowanie terapii”
  • szkolenie: „Praktyczny kurs alternatywnych i wspomagających metod porozumiewania się (AAC) cz.1”
  • szkolenie: „Metody pracy i strategie terapeutyczne w mutyzmie wybiórczym”
  • konferencja naukowo-szkoleniowa „Pomiędzy ideą a rzeczywistością – towarzyszenie rodzinie z małym dzieckiem o zaburzonym rozwoju zgodnie z koncepcją ICF”
  • szkolenie specjalistyczne „Neurotest Pro Kalkulia”
  • szkolenie „KORP – standaryzowane narzędzie do diagnozy funkcjonalnej dziecka w wieku od 1. m. ż. do 9 r. ż. Ocena prawidłowego i zaburzonego rozwoju dzieci”
  • kurs „Diagnoza i Terapia Ręki – kurs I i II stopnia” (uzyskanie tytułu „Specjalisty Terapii Ręki I i II stopnia©” )
  • szkolenie „Karty Oceny Logopedycznej Dziecka – KOLD – test do diagnozy dzieci w wieku od 1 miesiąca do ukończenia 9 roku życia. Ocena prawidłowego i zaburzonego rozwoju mowy dziecka”
  • I Ogólnopolskie Sympozjum Logopedyczne „Diagnoza logopedyczna – nowe narzędzia, nowe perspektywy”
  • szkolenie „AAC – wspomagające i alternatywne metody porozumiewania się osób ze specjalnymi potrzebami w komunikacji”
  • szkolenie „Wykorzystanie elementów metody verbotonalnej w terapii dzieci z zaburzeniami komunikacji językowej /cz.1/”
  • szkolenie „Nadmierne ślinienie się – techniki terapeutyczne”
  • szkolenie „Wybiórczość pokarmowa o podłożu sensoryczno-motorycznym”
  • Konferencja „Karmienie i jedzenie w praktyce logopedycznej"
  • Szkolenie „Masaż logopedyczny od podstaw – podejście praktyczne”
  • Szkolenie „Masaż logopedyczny dla zaawansowanych – podejście praktyczne (moduł II)”
  • Warsztaty szkoleniowe „Zaburzenia połykania u dzieci i dorosłych. Diagnoza, metody terapii”

Dodatkowe funkcje i osiągnięcia:

  • wygłoszenie referatu „Afazja w ujęciu terapeutycznym” na konferencji „Zwiększenie poczucia bezpieczeństwa dziecka z zaburzeniami rozwojowymi poprzez wspieranie komunikacji i zachowań społecznych w szkole i przedszkolu”
  • Ogólnopolska Konferencja pt. „Zagubione w milczeniu. Mutyzm wybiórczy i inne zaburzenia lękowe u dzieci. Objawy, diagnoza oraz terapia”
  • Wygłoszenie referatu „Afazja w ujęciu terapeutycznym” na konferencji „Zwiększenie poczucia bezpieczeństwa dziecka z zaburzeniami rozwojowymi poprzez wspieranie komunikacji i zachowań społecznych w szkole i przedszkolu”

Stopień awansu zawodowego:

  • nauczyciel kontraktowy
  • nauczyciel kontraktowy

Wcześniejsze doswiadczenie zawodowe:

  • półroczny staż na stanowisku logopedy odbywany w Ośrodku Rehabilitacji Narządu Ruchu „Krzeszowice”
  • praktyka logopedyczna w Gabinecie Neurologopedycznym „Gżegżółka” w Krakowie oraz w Gabinecie logopedycznym przy ul. Fabrycznej 20 a w Krakowie
  • indywidualne zajęcia logopedyczne prowadzone w ramach wolontariatu (z dziećmi z różnymi zaburzeniami, m.in. z wadami wymowy, alalią, niedosłuchem, opóźnionym rozwojem mowy)
  • praca na stanowisku logopedy w Przedszkolu Samorządowym z Oddziałami Integracyjnymi w Zabierzowie
  • praca na stanowisku logopedy w Niepublicznym Przedszkolu Językowym z Oddziałem Integracyjnym „Pluszowy Miś” w Zabierzowie
  • praca na stanowisku logopedy w Samorządowym Przedszkolu w Czernichowie
  • półroczny staż na stanowisku logopedy odbywany w Ośrodku Rehabilitacji Narządu Ruchu „Krzeszowice”
  • praktyka logopedyczna w Gabinecie Neurologopedycznym „Gżegżółka” w Krakowie oraz w Gabinecie logopedycznym przy ul. Fabrycznej 20 a w Krakowie
  • indywidualne zajęcia logopedyczne prowadzone w ramach wolontariatu (z dziećmi z różnymi zaburzeniami, m.in. z wadami wymowy, alalią, niedosłuchem, opóźnionym rozwojem mowy)